Photo                 2

مالک رستوران های زنجیره ای "حاج حسن" و خیر مطرح استان با حضور در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای کمک به تجهیز، فضاسازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کتابخانه آلاشت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های آقای صفری، تلاش خیرین فرهنگی برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی استان را ستودنی دانست و بیان کرد: این حمایت ها هستند که به ما در اجرای برنامه ها دلگرمی می دهد و باعث برتری مازندران در تمامی شاخص های کتابخوانی در کشور می‌شود.

آرزو ولیپور در ادامه از اقدامات صورت گرفته در چهار مرحله بازدید کتابخانه عمومی شهدای آلاشت گفت و اظهار داشت: این کتابخانه به عنوان تنها مرکز فرهنگی در منطقه باید بیش از این حمایت شود تا بتواند منشا تحولات در منطقه باشد و این مهم تنها با حمایت های شما خیرین فرهنگی صورت می گیرد.

حسن صفری که پیش از این به عنوان خیر مدرسه ساز در استان مطرح بود در این دیدار ضمن تقدیر از ولیپور بابت اجرای برنامه های جذاب کتابخوانی که در استان اجرا می شود افزود: در فاز اول، با درختکاری و ایجاد فضای سبز فضاسازی بیرونی کتابخانه عمومی اجرا می شود و در ادامه با تجهیز رصدخانه آلاشت از منابع درآمدی آن برای اجرای برنامه های فرهنگی در منطقه با محوریت کتابخانه عمومی در دستور کار قرار خواهد گرفت.