Tu

علیرضا باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مرکز مازندران اظهار داشت: عباس رجبی شهردار مرکز مازندران در احکام جداگانه ای مدیران جدید مجموعه شهرداری را منصوب کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با اشاره به عزم جدی عباس رجبی شهردار ساری بر بهینه سازی مداوم سازمانی و شتاب مضاعف در خدمت رسانی به شهروندان بیان داشت: شهردار ساری خواستار خدمت بی وقفه و بی منت از همه مدیران مجموعه شهرداری است.

 

وی افزود: در این انتصابات، امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری ، مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری منصوب شدند.

 

باقریان ادامه داد: در این حکم، عباس راد به عنوان سرپرست امور مالی منصوب شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: شهردار ساری در ادامه انتصابات جدید شهرداری ، طی حکمی حمید فضل الله نژاد را به عنوان سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری منصوب کرد.

 

وی اظهار داشت: محمد رضایی فرح آبادی و عسگر متانی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست کارپردازی و سرپرست تملکات شهرداری منصوب شدند.

 

باقریان افزود: با جلسات مداومی که شهردار ساری با معاونان و مدیران و روسای سازمان های تابعه داشته است، عطف به منویات مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) در خصوص شفافیت امور مالی در سازمان ها، پاک‌دستی و کار جهادی را بارها از مدیران زیرمجموعه خود خواستار بود. لذا مجموعه شهرداری ساری به صورت مداوم و مستمر این امور را سرلوحه کار خود خواهد داشت و اولویت اول و بی بدیل، خدمت به شهروندان و پیشبرد توسعه و آبادانی شهر و تحقق مطالبات بحق مردم خواهد بود.

 

اسامی تغییرات مدیریتی به شرح ذیل می باشد:

مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق

 

امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری

 

حمید رضا فضل لله نژاد به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی

 

محمد رضایی فرح آبادی به عنوان سرپرست کارپردازی

 

عسگر متانی به عنوان سرپرست تملکات

 

سید عباس راد سرپرست امور مالی