NewsImage30893809

راحله حاجیان مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری به بزرگداشت دهه کرامت 22 خرداد لغایت 1 تیر اشاره کرد و گفت: دهه کرامت فرصتی برای جریان سازی فرهنگی در حوزه بانوان و افزایش حس اعتمادبه‌نفس و توسعه سلامت اجتماعی دختران است که باید موردتوجه قرار گیرد.

 

وی بابا بیان اینکه شعار سال این دهه «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی به‌رسم اهل‌بیت علیهم‌السلام» نام‌گذاری شده است بر ضرورت توجه به مؤلفه خدمت کریمانه ذیل شعار امسال مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تأکید کرد.

 

مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری به برنامه‌های این حوزه در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های دهه کرامت متفاوت از سال‌های گذشته و اغلب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کاردستی و مهارت‌های هنری برای کودکان زیر 10 سال شهرداری و سازمان‌های تابعه، معرفی کتاب مرتبط با دهه کرامت، عکس نوشته با موضوع زندگینامه حضرت معصومه (س) و مولودی‌خوانی و صبح شعر توسط شاعر آیینی در فضای مجازی از برنامه‌های امور بانوان شهرداری ساری در دهه کرامت است.

 

حاجیان افزود: همچنین پادکست صوتی (صدا به‌وقت کرامت)، گفتمان ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه دل نوشته ویژه دختران به حضرت معصومه (س) به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: دختران ساروی می‌توانند با نوشتن دل نوشته خود به حضرت معصومه (س) در این مسابقه شرکت کنند.