NewsImage176841135

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،راحله حاجیان مشاور شهردار ساری در امور بانوان و خانواده گفت: با موافقت و حمایت جواد طالبی شهردار مرکز مازندران، بزودی ایستگاه سلامت بانوان در پارک خانواده دائر خواهد شد .

 

حاجیان هدف از ایجاد چنین ایستگاهی را اطلاع رسانی در حوزه سلامت بانوان و خانواده عنوان نمود و افزود :  بخش  قابل توجهی از بانوان پارک خانواده را جهت ورزش و اوقات فراغت انتخاب میکنند همچنین در این ایستگاه بروشور های آموزشی توزیع خواهد شد وبه تناوب از کارشناسان تغذیه جهت انجام مشاوره استفاده خواهد شد.

 

وی از عرضه محصولات غذایی سالم وخانگی در این ایستگاه خبر داد واظهار کرد :  با رفع مشکلات زیر ساختی پارک خانواده بزودی شاهد تغییرات مطلوبی در فضای خانوادگی این پارک برای شهروندان خواهیم بود.

 

حاجیان در دیدار با تعدادی ازدست اندرکاران مراکز واکسیناسیون کرونا و حضور در مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی از مسئولین و دست اندرکاران آن مجموعه و تلاش بی وقفه آنان در حفظ سلامت شهروندان از سوی شهردار ساری تقدیر کرد.

 

مشاور شهردار دراموربانوان و خانواده طی نشستی با رئیس مرکز بهداشت کار شهرداری از تلاش این مسئول و همکارانش در راستای رفاه پرسنل جهت ویزیت رایگان کارکنان توسط پزشک قدردانی کرد.

 

زهرا نصیری رئیس مرکز بهداشت کار شهرداری در این نشست  به اقدامات بهداشتی برای کارکنان اشاره کرد وگفت :با توجه به توجه ویژه جواد طالبی شهردار ساری به سلامت کارکنان مجموعه شهرداری، درصدد هستیم اقدامات حوزه بهداشت شهرداری را در سطح وسیع تری عملیاتی کنیم .

 

حاجیان ارسال پیام های بهداشتی در حوزه زنان ، مدیریت سلامت ‌؛ مهار کرونا ؛فرهنگ سازی در راستای لزوم استفاده از واکسن کرونا  برای خود و خانواده ها‌؛آموزش کسب و کارهای خانگی در ارتباط با غذای سالم ؛عکس نوشت؛تهیه کلیپ آموزشی با محوریت استفاده از واکسن کرونا و انعکاس آن در فضای مجازی را از اهم اقدامات هفته سلامت بانوان اعلام کرد.