NewsImage849763192N6A0909

آئین رو نمایی از بسته های حمایتی شب یلدا ویژه اقشار  بی بضاعت ،  با حضور سید ذوالفقار شریفی عضو شورای اسلامی شهر، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری، راحله حاجیان مشاور شهردار و مسئول  امور بانوان و خانواده  و محبوبه آشکاری سرپرست سرمایه انسانی ،لاله آقاجانلو جمعدار اموال و لیلا بابایی مدیر پیشگیری در رفع تخلفات شهری شهرداری ساری برگزار شد،

در این آئین، سید ذوالفقار شریفی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر از اقدام شایسته مرکز امور بانوان و خانواده در تقسیم شادی در سفره های نیازمندان ویژه شب یلدا ، افزود:نوع دوستی نشانه پویایی و سلامت اجتماعی است و فرهنگ احسان ، همدلی و  نوع دوستی در جامعه‌ باید  بیش از پیش در  تقویت شود.

 

شریفی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری  شورای اسلامی شهرساری ، نوع دوستی  و کمک به دیگران را ریشه در عقاید دینی و فرهنگ ملی دانست و اظهار داشت:  باوجود اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند ، اما با کمک به هم‌نوعان خود در تلاشند تا گره ای از مشکلات نیازمندان بازکنند.

 

  علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری در ابتدای سخنان خود به دستور شهردار در خصوص توزیع میوه شب یلدا اشاره کرد و گفت: سه نقطه از نقاط کم برخوردار شهر در نظر گرفته شده است و قیمت میوه ها مناسب تر از مصوب قیمت روز به شهروندان ارائه می شود.

 

حمیدی  با تقدیر ازکارگروه بانوان وخانواده شهرداری که بصورت خودجوش نسبت به تهیه بسته ها اقدام نمودند، گفت: این اقدام خداپسندانه و شایسته  بانوان شاغل وخانواده بزرگ شهرداری  نمایشی از ایثار و ظهور توانمندیهای بانوان میباشد.

وی گفت: این برنامه ها در مناسبت های گوناگون ملی ومذهبی ازسوی مرکز امور بانوان وخانواده اجرایی میشود وانشالله به جایی برسیم که همه اقشار به امکانات حداقلی دست یابند وهیچ خانواده ای نیازمند این بسته های حمایتی نباشد.

 

در ادامه مراسم راحله حاجیان مشاور شهردار و مدیر اداری ورفاه کارکنان شهرداری  ساری از اهدای بسته های حمایتی از سوی خانواده بزرگ شهرداری به خانواده های نیازمندان آبرومند ساروی خبر داد.

 

وی افزود: با عنایت به شرایط بغرنج اقتصادی که بسیاری از اقشار اسیب پذیر جامعه را درگیر مشکلات عدیده نموده است همت کارگروه بانوان وخانواده شهرداری ساری بر این بنا شد تا با مشارکت و هم افزایی ؛ بسته های حمایتی شامل تنقلات و میوه های ویژه  شب یلدا پیشکش خانواده های نیازمند به حمایت شود.

 

مشاور شهردار و مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری از همراهی های شهردار و اعضای شورای شهر ساری در ایجاد فرصتی برای دورهمی و شب نشینی شهروندان ساروی در دور سفره بزرگ همدلی و مهربانی یلدا تقدیر و تشکر نمود.