آیین افتتاح پروژه پیرتکیه و اجرای طرح های عمرانی در شهر ارطه پایگاه خبری عکس و مکث عکاس بهزاد مرزوغی 27 بهمن 1403
در طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد :
آیین افتتاح پروژه پیرتکیه و اجرای طرح های عمرانی در شهر ارطه
بهزاد مرزوغی خبرنگار صبح نامه
طی آئینی با حضور فرماندار قائمشهر، نمایندگان مردم شهرستان قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری از پروژه های شهرداری ارطه رونمایی شد.
افتتاح پروژههای پیادهروسازی، آسفالت، تأمین روشنایی و مبلمان شهری با حضور ابوذر قربانی اراتبنی فرماندار شهرستان قائمشهر، دکتر عباسی و دکتر کشوری نمایندگان مردم حوزه انتخابیه قائمشهر وحومه در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارطه و جمعی از شهروندان برگزار شد.
فرماندار شهرستان قائمشهر ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت شهری ارطه، اجرای این پروژهها را گامی ارزشمند در راستای بهبود زیرساختهای شهری و رفاه عمومی دانست. وی تأکید کرد: «خدماترسانی مطلوب به شهروندان، توسعه پایدار و ارتقای کیفیت زندگی مردم از اولویتهای مدیریت شهری است و اجرای این طرحها، در همین راستا انجام شده است